zondag 30 juni 2013

Week 26

Maandag , woensdag en vrijdag op het sykehjem gewerkt.
Dinsdag naar Idre Fjäll en donderdag met de kid naar Tolga om op de omsorgsboligene te werken. Daarna weer met de kid naar huis.
Femke is donderdag nl. met de auto naar Drevsjø geweest naar de dierenarts. De jaarlijkse vaccinaties voor Nana, Sindre en Mickey. Het maakt nu nog niet uit waar we naar toe gaan, naar Tynset of Drevsjø, is hetzelfde aantal kilometers. De dierenarts in Drevsjø is echter toch wel goedkoper dan die in Tynset.
Vrijdag na het werk heb ik samen met Peter het gras gemaaid.
Femke was samen met Dennis naar Mel en zij was tegen de avond ook weer thuis.
Zaterdag verjaardagsfeestje en zondag tijd om weblog bij te werken en iets of wat te luieren.
Toen we gisterenavond laat,vanochtend heel vroeg Sindre en Mickey gingen halen om ze beneden te kunnen laten slapen, was Mickey gelukkig weer opgeknapt. Waarschijnlijk dus last gehad van de vaccinatie van afgelopen donderdag.

Vandaag heeft Rinus, mijn broer, nog gebeld om te feliciteren en even later heeft ook mijn vader nog gebeld.
Terwijl ik zat te skypen met Nienke,Jhon en Yore belde ook mijn zwager, Bert, nog op. Dus ook vandaag nog een beetje jarig.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten