vrijdag 7 juni 2013

Schouder uit de kom

Maandag 3 juni ben ik om kwart voor zeven naar Tolga gereden om daar te beginnen aan de vikar job voor Tiva. Zij heeft 5 weken vakantie en ik ben haar vervangster. Na een kop thee te hebben gedronken lekker aan het werk gegaan. Om half twee was ik klaar en kon ik aan de terugreis beginnen.
Bij thuiskomst eerst een kop koffie en dan voor VGBE aan de slag.
Femke ging naar Kåsa om te kijken of Quattro gegroeid was. Nog geen uur later ging de telefoon en vertelde Femke dat haar schouder weer uit de kom was gegaan, deze keer zonder enige bijzonder aanleiding. Hij was gelukkig weer terug geschoten, maar dit is nu dus drie keer op een korte periode.

Dinsdag heeft Femke naar het ziekenhuis in Tynset gebeld om te proberen haar afspraak van 1 juli te vervroegen. Dit kon dus niet omdat de arts zich ziek heeft gemeld en er dus geen arts is voor begin augustus.
Omdat ze toch naar de tandarts moest in Tolga is ze gelijk bij het legekontor langsgegaan om haar verhaal te vertellen. Daar heeft ze een afspraak voor woensdagmorgen gekregen.

Woensdag is Femke met mij mee naar Tolga gereden en heeft mij afgezet bij het sykehjem. Ik moest de aanleunwoningen doen en hoefde dus pas later te beginnen. Na mijn werk ben ik , na eerst naar de kapper te zijn  geweest en onderweg gepraat te hebben met Tove en daarna met Miranda, met de schoolbus terug naar huis gegaan. Ik heb nu een  vervoerskaart gekocht voor 50 nkr en heb er 200 nkr opgezet. Het koste me nu dus welgeteld 29 nkr om naar huis te gaan.
Femke was bij de huisarts geweest en deze heeft van alles geprobeerd om ergens een eerdere afspraak te regelen. Door de vakantieperiode is dat dus niet gelukt. De afspraak op 1 juli blijft wel staan in Tynset, want zij proberen een vervangend arts te regelen. Heel vervelend allemaal dus.

Donderdag gewerkt in Tolga en daarna thuis.

Vrijdag in Tolga gwerkt en daarna wat boodschappen gedaan bij de Coop. Thuis eerst een lekkere kop chocoladekoffie gedronken en daarna mailtjes ingeboekt.
Femke is naar Kåsa gereden en Peter en ik hebben nog wat bomen naar beneden getrokken.
Daarna gegeten en wat televisie gekeken.

1 opmerking:

  1. Wat akelig voor Femke zeg, steeds maar weer die schouder uit de kom! En dan zo lang moeten wachten ook nog. Sterkte voor haar!

    BeantwoordenVerwijderen