zondag 16 juni 2013

Afgelopen week heb ik maandag,woensdag,donderdag en vrijdag gewerkt in het sykehjem in Tolga. Dinsdag moest ik eigenlijk werken in de aanleunwoningen, maar Ingrid was zo lief om dat van mij over te nemen waardoor ik die dag gewoon in Øversjødalen kon werken.

Het was dinsdags lekker weer en alle beesten waren buiten.

Mickey had een goed uitzichtspunt gevonden.


Zaterdag zijn Peter en ik naar Tynset geweest om boodschappen te doen en op de terugweg zijn we bij Bill Kaasen op koffievisite gegaan. Het zonnetje scheen lekker, dus de zonnebril moest op. Daarna naar Dennis gereden om wat boodschappen af te geven en toen terug naar huis. Het gat in de weg bij Kåsa is nog dieper en breder geworden en je moet hier dus echt stapvoets overheen. Ben benieuwd wanneer daar wat aan gedaan gaat worden. Buiten koffie gedronken.

's-Avonds lekker chicken wings gegeten met aardappelsalade en italiaanse salade. Ook geskyped met Maastricht. Yore was eerst een beetje verlegen maar dat vergat hij al vlug. Was weer erg gezellig en fijn om ze te zien en te horen.
Ondertussen heeft Femke nog een foto gemaakt van Sindre met Nienke en Yore in het beeldscherm erachter. Sindre heeft een hoedje op, dit zat om de fles martini, die afgelopen woensdag dus heb gewonnen.




Daarna nog televisie gekeken en lekker genoten van een rustige zaterdagavond.

Zondag eerst een aantal wassen gedraaid en opgehangen, bedden verschoond en gestofzuigd. Tevens de nieuwe plaids op de blauwe banken gelegd, aangezien onze poezenbeesten deze banken ook erg lekker vinden om op te liggen.
Het is regenachtig maar af en toe komt er toch een waterig zonnetje.
Ook naar mijn vader gebeld, het is tenslotte vaderdag in Nederland. Hij krijgt vandaag in ieder geval koffiebezoek dus dat is altijd gezellig.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten