maandag 29 december 2014

Vloeibare verrassing

Maandagmorgen zijn Femke en ik al vroeg weggereden naar Tolga om te gaan werken. Femke in het sykehjem en ik in Vidarheim. In Vidarheim was gisteren ook een Juletrefest geweest en daarna was er een groot feest.
Het had volop gesneeuwd maar de weg naar Tolga was al schoongemaakt dus de heenweg ging goed.
Ik had dus genoeg te doen en was tegen half twee klaar.
Ben ondertussen ook nog even naar de dokter geweest aangezien ik de laatste dagen veel meer last van mijn handen had gekregen. Vooral de duim aan mijn linkerhand is erg pijnlijk en dat straalt helemaal uit. Niet erg lekker als je moet schoonmaken, maar ja. Ze heeft ontstekingsremmers voor geschreven en pijnstillers en ze zal me doorsturen naar Tynset, naar de neuroloog. Afwachten dus.
Ook bij Nico en Ineke op de koffie geweest en daar gezellig even zitten babbelen met Esther en Rene. Die waren zo lief geweest om oliebollenmix en schrobbelèr mee te nemen voor ons uit Nederland. En als verrassing hadden ze voor ons een extra fles schrobbelèr als cadeau meegenomen. Hartstikke bedankt daarvoor.


Femke kwam mij ophalen bij Nico en Ineke, heeft nog wat cola gedronken en daarna zijn we terug naar huis gereden. De terugweg was iets moeilijker aangezien het de hele dag al sneeuwde en het al weer even geleden was dat er schoongemaakt was. Het stukje naar ons huis toe was in de ochtend geruimd maar dat was bijna niet meer te zien. Gelukkig is ook dat allemaal goed gegaan.
Het blijft sneeuwen en we zijn benieuwd hoeveel er morgen ligt.
De temperatuur was vanochtend -6 en is nu om 20,45 uur +0,6.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten