vrijdag 29 juni 2018

Jarig

Vrijdag 29 juni ben ik jarig en wordt ik 58 jaar. Femke en ik moeten al vroeg bij de dokter zijn voor het driejaarlijkse uitstrijkje. Daarna door naar Tynset om boodschappen te doen en varkensvoer te halen.
Thuis aangekomen gaan we uitladen, wat eten en dan verder aan het werk.
Ik had besloten om het personeel van de Havebo Groep BV te tracteren op een taart en met medewerking van hun hadden ze vandaag een heerlijke taart.





Het werd erg op prijs gesteld.

Femke, Peter en ik zijn met de auto van Femke 's-avonds naar Os gereden om bij de Trollkroa te gaan eten. We hadden alledrie iets anders en het smaakte voortreffelijk.

Kebab voor mij

Indrefilet voor Peter

Pizza voor Femke
We zaten heel op ons gemak en namen daarna nog een dessert. Tiramisu voor Peter, bananensplit voor Femke en ijs voor mijzelf. Ondertussen kreeg ik nog een telefoontje van Bert om mij te feliciteren.  Ook een paar meldingen van Nienke met foto's van Jhon en de kids die het speelhuisje wat ze van ons hebben gekregen in elkaar aan het zetten waren en ook aan het spelen.









Daarna weer op huis aangereden en, Beer uitgelaten en toen nog even televisie gekeken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten