zondag 24 juni 2018

Vroeg verjaardagscadeautje , St. Hansaften en bezoek

Zaterdag 23 juni komt Nico om een gat in de stal te maken zodat de kippen lekker naar buiten kunnen. Dit is mijn verjaardagscadeau van hem en Ineke. Ik ben er erg blij mee.





Peter en ik rijden tegen half zes naar de boothaven om daar St. Hans te vieren. Het is lekker weer maar het nadeel is dat er weer zoveel knottjes zijn. Gelukkig heb ik mijn hoedje bij alhoewel ze daar ook dwars doorheen komen.



















Tegen half negen gaan we weer op huis aan. Het was lekker en gezellig en we hebben weer wat nieuwe mensen ontmoet.

Zondagmiddag komen eerst Jildou en Morten hun snacks halen en later op de dag komt Fam. van Dijk met de camper het erf oprijden.
Zij hebben een weekendje Zweden gedaan en komen vanuit Idre nu even langs om hun snacks op te halen. We praten weer wat bij en daarna gaan ze op weg naar huis.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten