zondag 31 januari 2016

Week 4, laatste week van januari

Maandag 25 januari ga ik weer op weg naar de fysio in Tolga. Er zit vooruitgang in, maar heel erg langzaam. Torild probeert iets nieuws uit op mijn rechterknie. Er worden kleine stroomstootjes gegeven en dat een kleine twintig minuten achter elkaar.

's-Avonds komt Matjo gezellig op de koffie en praten we elkaar weer helemaal bij.




Dinsdag 26 januari
Vandaag extra veel last van mijn rechterknie, dus extra pijnstillers ingenomen.




Woensdag 27 januari ga ik weer naar Tolga, eerst de bassengtraining en daarna neemt Torild de linkerknie onder handen.  Ben benieuwd of ik hier nu ook extra pijn in krijg.


Terugreis vanuit Tolga

Achter Sverre die sneeuw aan het schuiven is

's-Avonds på lofte en daarna lekker voor de televisie.


 Donderdags rijden Peter en ik gezamenlijk naar Tolga alwaar ik eerst een afspraak bij de dokter heb en daarna Peter. Mijn ziektemelding gaat nog drie weken verder, ik krijg een verwijzing voor 24 extra fysiobehandelingen en er wordt bloed geprikt voor de schildklier en ijzergehalte. Peter zijn bloeddruk is goed en hij moet gewoon doorgaan met de medicijnen.
Bij de Coop komt de postbode net binnen en dan krijg ik een pakketje mee met de door mij overgenomen boeken. Er staat Ingrid van Gastel op maar de postbode zegt gewoon Deijkers. Zouden ze ons kennen.






Donderdagavond moet Peter om 18.15 uur bij de lysløipe zijn en ik ga mee voor de gezelligheid. Kari Grete zorgt voor koffie,sap en kake en Peter neemt de tijd op. Jammer genoeg komen alleen Jon Petter met Julie en Simen opdagen.

Vrijdag begint het bij ons te waaien terwijl Tor aan de kust aan het huishouden is. Het gaat flink te keer.


De wind blaast de sneeuw in het rond

De vogels doen zich nog gauw te goed

In de nacht van vrijdag op zaterdag valt de stroom uit, en later zien we dat hij zes uur weg is geweest.
Wij hebben er gelukkig verder geen last van gehad.

Zaterdags werken we wat binnen en buiten en genieten we van het feit dat het weer wat rustiger weer is geworden.






Beer en de varkens


Haagen en Dazs






Zondagmorgen komen we in de stal en dan blijven de varkens gewoon liggen alsof ze willen zeggen, we zijn nog moe, laat ons maar verder slapen.





's-Middags gaan op de koffie bij Nico en Ineke. Zoals gewoonlijk is het weer erg gezellig en we worden weer helemaal bijgepraat.

's-Avonds besluiten we om over te stappen van Canal Digital naar Rikstv. Dit omdat er bij Canal Digital een aantal kanalen op zwart gaan en bij Rikstv kunnen we meer televisie's aansluiten. Ze hebben een goede aanbieding, we moeten alleen een nieuwe ontvanger kopen aangezien die van Canal Digital natuurlijk niet werkt met een kaart van Rikstv.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten