zaterdag 11 januari 2014

Week 2

Maandag,woensdag en vrijdag heb ik gewerkt voor Laila en dinsdag voor Siri. Dinsdag met de schoolbus heen en terug en vrijdags ben ik met Kari Grete heen gereden en hebben Peter en Femke, nadat ze boodschappen hadden gedaan in Tynset , mij opgehaald bij het sykehjem.
De verkoudheid heeft in alle hevigheid toegeslagen en ik ben dan ook hartstikke moe als ik thuis kom. Gelukkig kon ik lekker onder een deken op de bank liggen en heb ik een paar uur geslapen. Heerlijk.

Vandaag, vrijdag 10 januari is het de sterfdag van mijn moeder, en we steken dan ook een kaarsje voor haar aan. Mijn twee zussen en broer zijn nu in Dordrecht bij elkaar om haar te herinneren en ik doe het hier.

Zaterdag is Femke meegereden met Dennis die zijn huurcontract ging tekenen in Oppdal. Hij gaat daar vanaf begin mei wonen en we zullen hem gaan missen. Natuurlijk zullen we elkaar nog zien aangezien het in de zomer  maar een anderhalf uur rijden is en in de winter een half uur langer.

Ik heb beslag gemaakt voor Belgische wafels en dat moest daarna minimaal drie uur rusten. Peter heeft ze daarna gebakken en ze zien er goed uit. Het ruikt ook heerlijk maar ze zijn voor morgen als ik hier de vergadering van de bygdekvinne heb.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten