donderdag 23 januari 2014

1e gedeelte week 4

Zaterdag 18 januari zouden Peter en ik eigenlijk naar Remco en Eleonie gaan, maar ik was zo verkouden dat Peter alleen is gegaan. Andre van Dijk en zijn vader waren er ook, dus daar heeft Peter nu ook kennis mee gemaakt. Andre gaat in Tynset bij de bakker aan de slag en zijn vrouw Linda en de twee kinderen komen begin april ook naar Noorwegen,
Femke en ik hebben lekker rustig aan gedaan.

Zondag is Dennis op ziekenbezoek geweest en hebben we verder ook heel rustig aan gedaan.
Maandag was ik van 07.30 uur tot 15.00 uur aan het werk in Tolga en daarna lekker terug naar huis.
Dinsdag thuis aan het werk en Mickey heeft weer een nieuwe plaats gevonden om te liggen: boven op een schaal.


Woensdag bij het uitlaten van Nana wat foto's gemaakt. Het was ongeveer -14.




Daarna heb ik Femke geholpen om haar haren te wassen en daarna hebben we het verband verwijderd.
De wond ziet er mooi uit en heelt goed.


Daarna nieuw verband op de wond en volgende week mogen de hechtingen eruit.

Tegen half een ben ik de post gaan halen. Het was niet zo koud maar de wind maakte het erg koud. Ik had ontzettend zere handen toen ik terug was.Gelukkig was het binnen lekker warm.
Peter moest 's-avonds nog wat werk afmaken en Femke had geen zin om mee te gaan på lofte, dus daarom ben ik ook niet gegaan.
Nog geskyped met Nienke, Jhon en Yore.

Donderdag 23 januari kreeg ik om 06.45 uur een s.m.s.-je met de vraag of ik kon komen werken voor Siri, aangezien deze zich ziek had gemeld. Dus hup uit bed, wassen en aankleden en op naar Tolga. Daar lekker gewerkt, timeliste van vorige week afgegeven op de kommune en nog wat yoghurt gehaald. Dan weer op naar huis, wat gedronken en e-mails ingeboekt. Daarna gegeten en nu lekker voor de televisie,



Geen opmerkingen:

Een reactie posten