woensdag 7 oktober 2015

Nienke, werkoverleg en ziekteverlof

Dinsdag 6 oktober moest Nienke al om 07.30 in het ziekenhuis zijn alwaar ze tegen 12.00 uur geopereerd is. De kaakchirurg heeft al haar tanden verwijderd , iets wat al een hele tijd gepland stond. Door de aanvallen en de medicijnen zijn haar tanden afgebroken en nu wordt er iets aan gedaan.
Alles verloopt goed en 's-avonds is ze weer thuis. We hebben kaarsjes gebrand en aan haar gedacht. Jhon heeft ons op de hoogte gehouden en dat was erg fijn.



Woensdag had ik eerst fysio, net als afgelopen maandag en daarna hadden we overleg met alle schoonmakers. Even naar Vidarheim waar mijn fysiotherapeut nog wat oefeningen met ons allemaal deed en daarna nog wat drinken en bijpraten in het kommunehus.Ik heb mijn vakantie in juni volgend jaar al doorgegeven aan Laila en later ook per e+mail aan May Iren. Later nog de dokter aan de telefoon gehad en ik heb er weer vier weken ziekteverlof bijgekregen. Voorlopig doorgaan met de medicijnen en twee keer inde week fysio.
Mijn bloedproef van vorige week was ook bekeken en ik moet nu iets meer medicijnen innemen voor de schildklier en over twee maanden weer bloed laten prikken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten