vrijdag 15 mei 2015

Schoonmaken en een 45 jarige bruiloft

Vrijdag 15 mei ben ik al vroeg ( met de kid) in Vidarheim om de boel daar extra goed schoon te maken voor het feest van a.s. zondag. Dan is het nl. 17 mei en is het Grunnlovsdag in Noorwegen.
Alle ramen moeten dus worden gepoetst en alles moet er spic en span uitzien. Ik heb mijn dab radio meegenomen zodat ik wat muziek op de achtergrond heb en verder neem ik de tijd voor een kopje thee en wat te eten. Tegen vier uur ben ik klaar en wacht ik buiten op Peter zodat we samen naar Nico en Ineke kunnen gaan.

Nico en Ineke zijn vandaag 45 jaar getrouwd en dat moet gevierd worden natuurlijk.

45 jaar geleden

Nog steeds gelukkig









Na een gezellig feestje rijden we 's-avonds weer op huis aan. Bedankt Nico en Ineke.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten