zaterdag 29 maart 2014

Zaterdag 29 maart 2014

Vandaag is het wederom een heerlijke dag en Peter en ik besluiten dan ook om een stukje te gaan langlaufen. Bij ons het veld op, langs de Hola, over de brug en dan verder langs de Hola tot aan Prestlia.

Klaar voor de start

Vanaf de brug bij Prestlia, richting Hovland


Daar zetten we onze skies weg en gaan verder lopen. Bij Prestlia dus omhoog en dan krijg je heerlijke plaatjes.

Er vlogen twee ganzen, maar waar zijn ze nu?


Links het gedeelte wat geheel gerestaureerd wordt

Oud

Het stijgt lekker


Zoek Nana


Een krongelende Hola


Rechts de Hola


Het gaat lekker steil

Nana is al erg moe

Daar komen we vandaan

En daar gaan we naartoe

Niet kijken hoor

Nu wel

en dan met bijbehorend landschap





Ondanks de vermoeidheid vermaakt Nana zich wel




Lekker uitrusten


Dan weer op de skies


Poseren voor de foto

Actie
Als we thuis aankomen zit Femke al lekker op het terras en even later wij ook. Genieten van een kop koffie en van de heerlijke zon.


Ook de kat wil aandacht

dus die gaat even op schoot

Ik wil niet op de foto!!!

Sindre en Femke

Femke gaat 's-middags de post halen en Peter en ik gaan wat hout klieven. Hij mag nog niet tillen maar ik wel, dus dat gaat goed. Daarna komt Dennis gezellig op de koffie en ga ik een cake bakken. Daarna nog stofzuigen en dan 's-avonds lekker languit voor de televisie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten