vrijdag 28 maart 2014

Week 13

Maandag en dinsdag heb ik schoon gemaakt op de barnehage en woensdagavond ben ik på lofte geweest.
De wegen beginnen al goed schoon te worden met hier en daar nog een ijsvlak. In Øversjødalen zijn de wegen nog meer bedekt met ijs en ook onze oprit is hier en daar nog glibberend.


Zonnetje boven de schuur en een rookpluim van onze kachel boven het huis

Lieve Nana


Met Peter gaat het elke dag beter en het eten smaakt, ondanks dat alles nog gepureerd is, erg goed. Na het verwisselen van de pleisters ging het even iets minder en wist hij ook niet meer dat ik nieuwe geplakt had. Even schrikken, maar even later is alles weer normaal gelukkig. Iedere dag zet hij een spuitje voor de trombose en verder is er niets van bijzonders. De wondjes zien er mooi uit en hij heeft eigenlijk bijna geen pijn meer. Laten we hopen dat alles zo steeds beter gaat.

Zelf ben ik vrijdag bij de huisarts geweest. Had al een paar weken wat klachten, van alles wat eigenlijk, en daar kwam nu hevige duizeligheid bij. Peter moest dus rijden. Ik kwam bij Karen Prytz en zij dacht toch aan de overgang. Niet alle klachten zouden daar vandaan kunnen komen maar er is nu bloed geprikt en wordt er naar verschillende dingen gekeken. Omdat mijn bloeddruk veel te hoog was (176/95) , ik te zwaar ben en er toch hartproblemen in de familie zitten wordt ook het cholesterol nagekeken.Vrijdag terug komen, wordt vervolgd dus.

Vrijdag zijn we tegen vijven naar Hodalen gereden alwaar ik alle sleutels heb gekregen van Wanida, aangezien ik de eerstkomende drie weken voor haar als vervangster ga werken. Daarna naar Røros om wat boodschappen te doen en daarna naar het vliegveld om Femke op te halen. Zij heeft nu Paasvakantie en moet uiterlijk tweede Paasdag weer terug zijn in Aberdeen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten