zondag 24 april 2022

Week 16 en weer zomerbanden

 Maandag 18 april en het is 2e Paasdag. 

Dinsdag 19 april  




Rådyr

Femke en ik rijden naar eerst naar Tolga alwaar ik bloed moet laten prikken. Daarna door naar Tynset.

Woensdag 20 april en Peter en ik hebben beide geen zin om på lofte te gaan en dus blijven we lekker thuis.






De varkens krijgen een grote doos om mee te spelen. Lekker actief en leuk om te zien.







Vrijdag 22 april wederom Tynset





Er zijn veel zakken en alles moet gelijk uitgezocht worden aangezien de varkens maandag a.s. worden opgehaald. Er zit veel bruikbaars in en ze krijgen dus heel het weekeinde veel emmers met groenten en fruit, broodjes en koeken. Een heel goed galgenmaal dus.

Zaterdag 23 april en vandaag zou mijn moeder 88 jaar zijn geworden. Helaas is ze al op 10 januari 2002 gestorven.

Peter en ik gaan even naar boven toe samen met Beer.











Elgpoep




Er ligt nog wel wat sneeuw maar het is goed om te doen. We kunnen alleen nog niet naar het oude varkensveld want het pad daar naartoe heeft nog te veel sneeuw. Beer geniet en wij ook.

De varkens zijn vandaag ook weer voorzien van ons nummer. Ze worden dan geklubd aan weerszijden op de billen.

Zondag 24 april en Femke en Peter leggen de zomerbanden op de Isuzu. Femke heeft gisteren haar nieuwe zomerbanden er zelf al opgehaald.



Vandaag te horen gekregen dat onze middelste kleinkind de waterpokken heeft. Carney zit helemaal onder, het is zonde.


Zij hebben afgelopen vrijdag Koningsdag gevierd en daarom daar ook een paar foto's van.








Geen opmerkingen:

Een reactie posten