zondag 25 augustus 2024

Week 33 en 34

Maandagavond 12 augustus komen Nico en Ineke hier naartoe. Ze komen een reisbak ophalen voor de katten aangezien ze woensdag naar de dierenarts moeten. Beide katten zijn aan het einde van hun latijn en ze mogen woensdag aan hun laatste reis beginnen. Verdrietig maar beter voor de beestjes.

Woensdag 14 augustus ga ik naar Kari Grete voor een leuke samenkomst aldaar op de låven. Grote opkomst en gezellig.







Vrijdag 16 augustus



Zaterdag 17 augustus en we snoeien de struiken weg bij de ingang van de stal zodat daar volgende week de wand gerepareerd en geschilderd kan worden.


Heel ander zicht zo.

Vandaag wordt het nieuw ingezaaide veld voor de eerste keer gemaaid.



En daarna worden de ballen weer gemaakt.





Zondag 18 augustus


Maandag 19 augustus en Peter heeft om 12.30 uur een afspraak bij de dokter. Hij neemt daarna ook gelijk een zak krachtvoer mee naar Kåsa.


Hoezo nieuwsgierig?

Rood is voor de eerste keer geverfd.



Wederom een puzzel klaar

Woensdag 21 augustus en på lofte start weer. Kari Grete heeft de door mij gekochte puzzel van Torild bij en ze heeft ook nog een andere bij zich die ze thuis gevonden heeft.

Gekocht van Torild



Gekregen van Kari Grete

Donderdag 22 augustus en Femke en ik gaan naar Tynset. Daar is de opening van de Europris en daar gaan we ook even kijken. Mooie winkel en druk.

Zaterdag 24 augustus en Peter en ik rijden met de aanhangwagen naar Tynset om 4 dakplaten te halen. 

's-Middags wil ik halm in de varkenshokken doen maar het veld is zo nat dat ik vast kom te zitten. Peter moet me een paaltje toegooien zodat ik me daar aan vast kan houden en dan kan ik proberen uit het veld te komen. Het gaat gelukkig goed.

Zondag 25 augustus en 's-middags komt de dierenarts langs. Hij moet minimaal 1 keer per jaar komen zodat we onze helsegrisstatus goedgekeurd houden. Alles is in orde en we kunnen weer een jaar verder.

Zondagmodus



Geen opmerkingen:

Een reactie posten