zondag 4 augustus 2024

Week 31, stil zonder Yore , kapper, lekker weer en huisje onderste boven.

Donderdag 1 augustus en het is weer wennen zo zonder Yore. We ruimen wat op en werken wat voor VGBE. Dit hebben we de afgelopen drie weken ook wat gedaan. Peter meer dan ik maar de mails zijn in ieder geval bijgehouden.

Ook gaan Femke en ik alletwee even op de trampoline. 



Vrijdag 2 augustus en Peter brengt mij naar de kapper terwijl hij zelf een zak krachtvoer haalt en daarna helpt hij Nico om een zonnescherm terug te hangen. Dan haalt hij mij weer op en rijden we terug naar huis.

Drukte in de bakken

We maaien het gras en ruimen de trampoline op.




En de zak wordt op zijn plek gezet.







Zaterdag 3 augustus en we doen wat klusjes rondom huis en stal en gaan verder met gras maaien.

Zondag 4 augustus 






Zondagavond gaan Femke en ik naar buiten met Talia en dan zien we dat het huisje bij de varkens op zijn achterkant ligt. We kunnen niet zien of er eentje inzit en ook zien we ze niet allemaal tegelijkertijd. Dus naar huis toe en Peter gehaald. Met zijn drieën naar het veld waarna Peter en ik er in gaan. Huisje terug omhoog en met veel pijn en moeite naar een ander plek getild. We hadden hulp van de varkens mar niet heus. Die wilden steeds terug in het huisje. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten