vrijdag 22 september 2017

Eerste sneeuw , mammografie.en een zere schouder

Woensdagmorgen 20 september worden we wakker en dan ligt de eerste sneeuw daar.




Die middag moet ik naar Tynset voor de tweejaarlijkse mammografie en ik ga dan gelijk ook wat boodschappen doen.

Op vrijdag 22 september heb ik een afspraak bij de huisarts voor mijn schouder die de laatste weken nogal pijn doet en ook om mijn bloed weer eens te laten controleren. Bij mijn schouder denkt ze aan een ontsteking en daar krijg ik medicijnen voor. Bij het bloedprikken wil ze ook de vitamine D en het ijzer controleren dus dat zijn een buisje of vier. Marianne wil prikken maar dat gaat niet zo goed in eerste instantie, de aderen wollen weer weg. Dan maar een heel dun naaldje met een slangetje en prikken in mijn arm. Geen probleem voor mij en nu komt er tenminste wat bloed uit.

Daarna terug naar huis aangezien ik nog wat diclovenac heb thuisliggen en dus niet eerst naar Tynset hoef.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten