woensdag 9 maart 2016

Week 10, net voor mijn reis naar Nederland

Het is heerlijk weer en dan is het helemaal een genot om de post te gaan halen.











Woensdag rijdt ik naar Tynset aangezien ik een afspraak heb bij de orthopedisch ingenieur. Hij maakt een afdruk van mijn beide voeten, dit omdat Toril hem dit gevraagd heeft. Ik krijg dus ook zooltjes aangemeten.  Hij heeft een knieband bij die ik afwisselend aan de linker en dan aan de rechterkant kan dragen. De tweede stuurt hij op per post. Daarna nog wat olie voor de sneeuwscooter halen en wat boodschappen en daarna terug naar huis. Ik had eigenlijk naar het zwembad gemoeten maar ik heb thuis nog te veel te doen.
Die avond rijden we naar Øversjødalen, eerst på lofte en dan de grendemøte van Olsok. Tegen half negen thuis en dan pak ik mijn koffer in en geniet nog even van een avondje thuis.


xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten