zondag 6 december 2015

Zakenreis, fotoshoot en geen Julemarked in Røros

Dinsdag 1 december, heerlijk weer en even naar buiten met Beer.












Woensdagmorgen 2 december rijden Peter en ik al heel vroeg naar Røros alwaar Peter het vliegtuig neemt naar Gardermoen en vandaar verder vliegt naar Amsterdam. Als hij in het eerste vliegtuig zit ben ik al weer voorbij Tolga op weg naar Kåsa. Beer is meegereden en die ga ik eerst uitlaten en daarna even aan het werk.

Tegen half elf naar Tolga alwaar ik om 11.00 uur de bijeenkomst met de andere schoonmaakster heb, tenminste dat dacht ik want hij ging niet door. Jammer genoeg waren ze vergeten mij in te lichten, maar geluk bij een ongeluk, nu kon ik gelijk mijn gesprek hebben met May Irene, in plaats van om 14.00 uur.
Het was het jaarlijkse gesprek , nu gecombineerd in verband met mijn ziekteverlof dat al een paar maanden duurt. Het gesprek verliep goed en in januari hebben we een vervolg. Daarna even koffie gedronken bij Ineke en daarna naar het zwembad voor de training en dan weer naar huis, Het had goed gesneeuwd maar ik kwam goed ons pad op en naar huis.







Eigenlijk zou ik die avond naar Malmplassen gaan voor de bijeenkomst van het vakverbond maar ik was veel te moe en ben dus lekker thuis gebleven en op tijd naar bed gegaan.



Donderdagmiddag





Peter zijn reis is goed verlopen en hij heeft een goed gesprek gehad bij Havebo en daarna is hij naar Maastricht gereden. Heel erg druk onderweg dus hij kwam pas tegen zevenen aan. Hij kon de cadeautjes geven en knuffelen met Yore en Carney. Die avond lekker bij kunnen kletsen met Nienke en Jhon.

Donderdagmorgen nog lekker doorgebracht in Maastricht ,weer terug naar Schiphol, auto ingeleverd, vliegtuig naar Oslo en daarna weer door naar Røros alwaar ik hem stond op te wachten.Hij had een handbagagekoffer bij hem die geheel gevuld was met allerlei lekkers. Dank je wel Nienke en Jhon.
Tegen tienen waren we weer terug thuis en kon ik de foto's bewonderen van de fotoshoot die Nienke, Jhon, Yore en Carney afgelopen dinsdag hadden gehad.






Mooi gezinnetje

Vrijdag werd duidelijk dat Peter een zware verkoudheid had opgelopen ( hoesten, blaffen,koorts, zere keel en doodmoe) en daarom zijn we zaterdag niet naar de Julemarked in Røros gegaan. In plaats daarvan heb ik de Kerstboom opgezet en versierd en ook maar gelijk de rest van de kamer aangekleed.



















De temperatuur was vrijdag en zaterdag ver boven nul en dus was het weer ijzig bij ons.
Gelukkig kwam Erik weer strooien, nu geen klompen zand maar in een mooi patroontje.


Net gestrooid



Geen opmerkingen:

Een reactie posten