maandag 23 november 2015

Lekkere wandeling

Maandag is het heerlijk weer en we besluiten dan ook om te proberen een stukje naar boven te lopen. Omdat dit voor mijn knieën een extra belasting is doen we voorzichtig en rustig aan. 
Het is zo mooi en we genieten er alle drie van. Beer blijft regelmatig staan en liggen om op de foto te gaan. Ik heb gewoon alle foto's hier in gezet omdat ik niet kon kiezen welke nu de mooiste, leukste zijn.


Eerstse stuk van het pad vanaf de werkplaats

Komen jullie ook?

Doorkijkje naar ons huis

Doorkijkje naar de stal

Werkplaats







Voorzichtig omhoog

Hek bij de hut van Agnes, zus van Bill

Ik kan wel rustig zitten hoor








Zoek de Beer

Snuit in de sneeuw



Uitzicht richting Elin en Sverre








Hier komen van de zomer de varkens

Prestliknausen








Pad terug



Aanstormende Beer






Hek bij een bijna dichtgegroeid pad










King of the mountains



Grillplaats


Haagen en Dazs





Het was een heerlijke wandeling en de pijn in de knieën daarna neem ik op de koop toe.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten