maandag 29 juni 2015

Verjaardagsfeestje

Zondag 28 juni hebben we gevierd dat ik bijna jarig ben. Het was een prachtige dag, net als de dag ervoor en we hebben genoten van het weer. Ik ben verwend met bloemen,planten, wijn en een mooi naambord en het was erg gezellig.

Alles staat klaar, ook de beschuit met blauwe muisjes

Cadeau van Ineke en Nico

Mooi naambord

Ik,Maan,Miranda,Colinda,Daniëlle,Aleida en Tino

Nico,Heidi,Niek,Milou en Freddie

Ylva en Ineke

Matjo, Dennis en Hein

Tino,Joel,Loreena,Nico,Heidi,Niek en Milou

Ineke en ik

Maan,Miranda,Colinda en Aleida

te veel om op te noemen bij de grill

Fam. Huisman

Grillen maar

Tino, Yannick en Matjo

Matjo, Nico en Fam. Huisman

Onverwacht bezoek. Marjan en Floor kwamen met de camper aanrijden.


Marjan,Aleida,Dennis,Daniëlle,Floor en Joel

Marjan,Aleida,Dennis,Hein,Daniëlle,Floor,Yannick en Joel




Maandag 29 juni was ik echt jarig en ben ik gefeliciteerd via faceboek , ik heb kaarten gekregen , sms-jes en mailtjes gehad en ik ben gebeld. Kortom, ze hebben me niet vergeten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten