vrijdag 14 november 2014

Sollicitatiegesprek en oppassen

Maandagmorgen had ik om 11.00 uur mijn sollicitatiegesprek voor schoonmaakster in Vidarheim. Ik werd verwelkomd door May Iren en ook Anne Maj en Laila waren aanwezig. Het gesprek verliep goed en ik kreeg te horen dat er zeven mensen hadden gesolliciteerd en dat twee daarvan waren uitgenodigd voor een gesprek. Na een en ander doorgesproken te hebben en ik gezegd heb geen problemen te hebben om hier en daar in te vallen, was het gesprek afgelopen en kon ik weer verder.
Ik heb geen flauw idee of ik nu wel of niet aangenomen wordt maar het is 50% kans.

Dinsdag ben ik naar Hodalen gereden om op Silje te passen, aangezien Remco moest werken en Eleonie naar een vergadering moest. Annelie bleek een hele nacht flink oorpijn te hebben gehad en die  kon mij dus goed helpen met te zeggen waar alles lag en hoe het allemaal moest.
Na een paar spelletjes en voorgelezen te hebben werd Silje wakker, een beetje huilend, maar dat stopte al snel. Annelie vrolijkte haar op en terwijl ik een schone luier aandeed bij Silje kwam de lach al weer op haar gezichtje. Terwijl Silje haar pap kreeg , namen Annelie en ik een lekkere stroopwafel met voor mij een kop koffie erbij.
Daarna was het speeltijd.


Toen Remco thuiskwam zaten we weer gezellig aan tafel met een spelletje en Silje zat lekker in de kinderstoel erbij.

Woensdagmorgen was alles wit gevroren en dat was een mooi gezicht. Ik ben 's-middags samen met Astrid weer in het sykehjem op visite geweest. Kjellfrid vond het gezellig dat we weer kwamen en omdat de dames van de frivilligsentralen weer wafels hadden gebakken, kregen wij koffie met wafels. Er waren ook nog lemse en natuurlijk chocolade.


Op weg terug naar Tolga vanaf het huis van Astrid

Trangdalen, bijna thuis

Vrijdag ben ik net na de middag in de auto gestapt om naar Tolga te rijden. In de brievenbus vindt ik het bericht dat ik de baan aangeboden krijg en daarom gelijk even naar Peter gebeld. Ik ben dus nu officieel vanaf 1-11-2014 in vaste dienst bij de Kommune Tolga. Als schoonmaakster met als werkplek Vidarheim en dat voor 20%. Eventuele extra uren na verhuur/gebruik van Vidarheim.


Die middag ook nog naar de kapper geweest, het was hard nodig want het was veel te lang.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten