vrijdag 18 juli 2014

Week 29

Maandag 14 juli ben ik samen met Femke op het sykehjem gaan werken. We waren samen aangezien Tyva, Siri en Laila vakantie hadden. Het was erg warm en het zweet liep dan ook al gauw over onze rug.
Bij thuiskomst bleek dat we een probleem met de computerbestanden hadden. Veel bestanden waren verdwenen en dat leverde de nodige stress op natuurlijk.

Dinsdags moest Femke naar het sykehjem en ik ging thuis aan de slag. Dennis kwam en heeft allereerst de antenne verhangen van Ice. Het internet zou nu iets sneller moeten zijn.
De bestanden waren niet meer terug te vinden en ook Dennis wist niet wat er gebeurd was.Gelukkig hadden we onze emailbestanden nog. Is wel meer werk maar beter dan niets.

Woensdag weer samen met Femke naar het sykehjem om te werken. Bij thuiskomst bleek dat nu de boiler de geest had gegeven. Het water was de laatste twee dagen al niet echt warm, maar nu bleef het gewoon koud.
Peter had Nico gebeld en die is woensdagavond samen met Ineke gekomen. Het was even zoeken maar Nico heeft het gevonden. Een geoxideerd draadje was de schuldige en voor ze naar huis gingen was het water al lauw. Nog hartstikke bedankt Nico.

Donderdag thuis gewerkt, maar was duizelig en misselijk. 

Vrijdagmorgen zouden Femke en ik samen naar Tolga rijden, maar ik was zo duizelig dat ik maar amper mijn bed uit kon komen. Besloten om me ziek te melden, want het ging echt niet.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten