woensdag 16 november 2011

Kerstkransen maken 16-11-2011
















Zoals elke woensdagavond naar het samfunnshus geweest. Deze keer eerst koffie drinken met kake en daarna kransen maken.
Ik had in Tynset een strooien krans gekocht en dun ijzerdraad. Verder hadden we mos geplukt en nog wat takjes. Ook had ik een aantal spullentjes die nog van Oma Nettie(mijn moeder) waren geweest en wat versierselen van eerder gekochte kransen.
Het was de eerste keer dat ik een krans ging maken en het ging best goed. Vond alleen de kleur van het mos niet zo mooi, heel flets. Heb dus de halve krans met mos omwikkeld en de reat versierd met andere dingetjes. Ook heb ik er vier houdertjes opgezet voor waxinelichtjes. Het is dus een adventskrans geworden om weg te zetten.
De eerste dag in de kamer maar de volgende ochtend lag hij op de grond. Sindre en Mickey hadden er mee gespeeld. Gelukkig niet al te veel schade.
Hij staat nu in de gang.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten