Maandag 8 juni en we zijn vandaag 42 jaar getrouwd.
Peter en ik vertrekken om kwart voor zes richting Lillehammer en we zijn mooi op tijd bij het ziekenhuis. Auto geparkeerd en naar de røntgenafdeling. We hoeven niet lang te wachten en dan wordt Peter al opgehaald. Na een kwartiertje is hij terug. Alles goed gegaan.
Naar de auto en naar het reumaziekenhuis gereden. Auto geparkeerd, naar binnen en dan krijgt Peter zijn eigen kamer weer 2.19 en ik krijg een kamer een verdieping hoger 3.04.
Dan wachten we op de kamer van Peter.
 |
| Naaldje van de contrasvloeistof zit er nog in. |
Femke heeft ons gefeliciteerd terwijl we nderweg waren en Tante Bertha belt op om te feliciteren. Hartstikke lief.
Dan tijd om te gaan eten en dan weer wachten. Nu in de koffiekamer alwaar ik wat ga puzzelen.
Nog wat filmpjes kijken en wat soezen. Verder weinig gedaan.
Om 22.00 uur naar bed, ieder in zijn eigen kamer. Wel raar hoor.
Dinsdag 9 juni en ik zwaai Peter uit die met een taxi naar het ziekenhuis wordt gebraacht. Het is dan 06.45 uur. Dan ga ik nog even naar bed, dan douchen en ontbijten. Ik betaal voor de kamer en ga dan naar mijn kamer. Peter stuurt om 09.40 uur een berichtje dat hij op de taxi aan het wachten is en een klein half uurtje later is hij weer terug.
Dan weer wachten en als de verpleegster komt zegt ze dat de dokter hem later wil spreken. Dus wachten maar. Als ze weer komt blijkt de dokter pas om 15.00 uur tijd te hebben. En aangezien er nog geen uitslagen zijn willen we naar huis. Infuusnaaldje eruit, extra pleister op de plaats van de biopsie, briefje van de dokter mee en dan gaan we naar huis. Ik achter het stuur aangezien Peter niet mag rijden. Het is erg slecht weer, het giet. Alles gaat gelukkig goed en we rijden via Folldal naar Grimsbu waar we stoppen om te eten.
Daarna verder naar huis en daar worden we opgewacht door Femke en Talia. Fijn om weer thuis te zijn.
 |
| Behoorlijk groot |
Peter heeft gelukkig niet veel pijn maar het voelt aan alsof er een flinke trap tegenaan is gegeven.
Woensdag 10 juni en ik ga 's-avonds på lofte. Peter blijft lekker thuis.
Donderdag 11 juni en Femke en ik doen boodschappen.
Vrijdag 12 juni en Peter heeft om 12.00 uur een afspraak bij Asgeir en ik rij hem er naartoe. Daarna nog even naar de Coop en dan weer naar huis.
 |
| Puzzel af |
 |
| Mist boven meertje en Hola |
Zaterdag 13 juni en we halen de grote pleister eraf.
Zondag 14 juni en om 11.00 uur hebben we een ekstra ordinære årsmøte van Fjelltun. Het verbouwingsplan wordt besproken en goedgekeurd. SK bygg zal gaan verbouwen en aanbouwen en het budget is kr. 2.000.000.
's-Middags verder rustig aan gedaan.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten