Maandag 15 juni en we zijn weer gewoon aan het werk.
Dinsdag 16 juni en Peter heeft om 13.00 uur een afspraak om zijn hechtingen te laten verwijderen. Die gaan er vlot uit en daarna gaan we op de koffie bij Nico en Ineke. Daar zien we Pascal ook nog.
Woensdag 17 juni en Peter heeft om 12.40 uur een afspraak bij Asgeir. Ik maak dan de rest van het kippenhok leeg en daarna kan er schoon zaagsel in.
's-Avonds på lofte voor de sommeravslutning.
Het is erg gezellig.
Donderdag 18 juni en om 12.00 uur is het eten in het samfunnshus van Øversjødalen
Gezellig en lekker. We zijn met 32 mensen van wie er een aantal uit Tolga kwamen.
Vrijdag 19 juni en Femke en ik rijden naar Tynset alwaar ze mij afzet bij het ziekenhuis. Ik moet røngenfoto's laten maken van mijn linkerheup. Daarna naar de orthopeet die aangeeft dat een operatie nodig is. Dan een ekg, bloedprikken, lis-arts en anesthesist. Al met al een hele tijd in het ziekenhuis. Femke is dan allang weer terug en heeft op mij gewacht. Daarna boodschappen doen en weer op huis aan.
Peter kon vandaag bijna niet uit bed en lopen was ook zeer pijnlijk. Het was zijn rechterbeen. Voor ik naar Tynset ging heb ik hem geholpen naar beneden te gaan en heb drinken etc bij hem gezet. Ook krukken en gelukkig ging het daarna wat beter.
Zaterdag 20 juni en we hebben eigenlijk de gehele dag voor VGBE gewerkt. 's-Avonds heeft Peter voetbal geken en ik heb gepuzzeld. Nederland heeft met 5-1 gewonnen.
Zondag 21 juni en ik had veel hoofdpijn. Heb 's-middags ook nog even op bed gelegen.
Met Peter gaat het gelukkig weer wat beter alhoewel het 's-morgens erger is dan 's-avonds.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten