zondag 7 juni 2026

Week 23 en Peter naar het reumaziekenhuis in Lillehammer voor een aantal dagen.

Maandag 1 juni en Peter vertrekt om 05.45 uur naar het reumaziekenhuis in Lillehammer. Hij zal daar twee tot vijf dagen verblijven. Hopelijk komen ze erachter wat hij nu precies heeft.

Tegen 10.00 uur is hij daar en heeft hij een kamer toegewezen gekregen. Nu wachten op verpleegkundige en dokter. Ook naar de fysio voor oefeningen om te kijken wat hij wel en niet kan.

Zelf ben ik aan het werk voor VGBE.

Dinsdag 2 juni en Nienke is jarig, 40 jaar alweer.

Bij Peter zijn er tien buisjes bloed afgenomen en verder moet hij weer afwachten.

Schuine veld wordt onderhanden genomen

Woensdag 3 juni en bij Peter wordt er wederom bloed afgenomen. Verder alleen maar afwachten. Hij krijgt in ieder geval 4 keer per dag goed te eten en de rust is ook welkom.

Weer gemaaid

Femke brengt mij 's-avonds på lofte en komt ook gezellig mee voor een uurtje.

Donderdag 4 juni en Peter krijgt een mri van zijn benen. Daarna weer wachten en dan mag hij tegen half vier naar huis. Ze willen hem liever houden , maar er is alleen een biopsie gepland op dinsdag 9 juni om 07.00 uur 's-morgens en dan is het wel erg lang om daat te blijven zonder iets te doen te hebben.

Dus is Peter tegen 19.30 uur weer thuis en is iedereen weer blij. Hij moet wel maandagmorgen 8 juni een scan laten maken van zijn bekken. Dus dat wordt toch weer vroeg weg.

De dokter belt om 18.15 uur nog op. Peter moet stoppen me de medicijnen voor de jicht. Hij krijgt andere voorgeschreven.

Vrijdag 5 juni en Femke en ik gaan boodschappen doen. Maar eerst naar de kapper in Tolga. We halen de nieuwe medicijnen van Peter ook op.

Zaterdag 6 juni en de tractor moet van stal. Het jachtteam wil zondagavond vergaderen in de slachtruimte nl.

Terug van tanken bij Erik

 


We laden de oude kachel van Femke op en ik moet hem vasthouden.



Het gaat goed en we zetten hem op de låve.

Daarna weer wat grasmaaien. Het groet zo hard.



Linda en Tygo komen langs om de frikandellen en de kroketten op te halen.

Zondag 7 juni en gewerkt voor VGBE omdat we morgen en dinsdag weer weg zijn.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten