zondag 16 april 2023

Week 15 ons pad bijna sneeuwvrij en dan komt er weer heel veel sneeuw

 Woensdag 12 april en het is stil, heel stil zo zonder Beer.

Tussen de middag loop ik met Femke en Cissa ons rondje. Ook Cissa mist Beer.



Die avond på lofte maar we gaan eerder terug naar huis naar anders. Het is niet druk en ik voel me ook niet zo lekker.

Donderdag rijden Femke en ik aan het einde van de middag naar Tynset. Ze houden weer veel sneeuw, net nu ons paadje bijna schoon is, dus we willen de boodschappen in huis hebben.

We zijn tegen 19.30 uur thuis en dan begint het te sneeuwen.

Vrijdag 14 april ligt alles weer vol met sneeuw. 


Eerste sneeuw weer van dak afgevallen


Het is heel zwaar om te lopen maar Femke met Cissa en ikzelf gaan toch naar de brievenbus. Daar zit niets in terwijl ik dacht dat we toch zeker een Donald Duck zouden hebben.

Veel slush

Veel sneeuw





We ploeteren terug en als we net voorbij de brug zijn zien we Erik aankomen.




Daarna loopt het een stuk gemakkelijker terug naar huis.

Peter en ik zijn begonnen om lego af te bouwen waar Femke en Yore afgelopen zomer mee begonnen waren. Hij is nu af.


Het blijft ondertussen sneeuwen.

Zaterdag 15 april 



Een paadje vanaf de voordeur gemaakt



Erik komt nogmaals langs om sneeuw te ruimen.

Vandaag ook appelflappen gemaakt.


Zondag 16 april en het dooit weer.



Vandaag begonnen met de betonmixer van Lego die we vorig jaar in Denemarken hebben gekocht.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten