zondag 5 februari 2023

Week 5 en wederom temperatuurswingen , wind en sneeuw

Maandag 30 januari en het is erg slecht weer.

Onze ene haan is heel de tijd samen met een hennetje en hij hangt er helemaal overheen. Benieuwd of het goed blijft gaan.




Bar en boos

Vrijdag 3 februari heeft Peter een controleafspraak voor zijn gehooraparaten in Røros.

Zaterdag 4 januari




Veel vogeltjes

Later die dag rijden Peter en ik naar Tolga omdat ik bericht heb gekregen dat ik een pakketje op moet halen omdat het anders terug gestuurd wordt.
Femundløpet is afgelopen donderdag gestart en voorbij Hodalen kruist net iemand de weg.




Bij de Coop aangekomen blijkt dat er geen pakketje is. Foutje van de post.

Vandaag kreeg ik ook een telefoontje van mijn Tante Bertha. Zij vertelde me dat ome Stan, een broer van haar en van mijn moeder, donderdag laat in de avond is overleden. Zijn vrouw is begin vorig jaar gestorven en nu is hij er zelf ook niet meer. 

Zondag 5 februari heb ik naar Hanneke Vos gebeld om haar te feliciteren met haar verjaardag.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten