zondag 16 juni 2024

Week 24, onverwachts ritje naar Grimsbu , varkentje los

Woensdag 12 juni en het gewone leven begint weer, tenminste tot ik ontdek dat mijn externe harde schijf vervangen is door die van Wout. Eh, verkeerde aan Wout meegegeven dus. Een berichtje naar Ria en dan spreken we af om elkaar in Grimsbu te ontmoeten. Zij zitten daar nu ongeveer anderhalf uur rijden vandaan en wij moeten ongeveer dezelfde tijd daarnaartoe rijden. 

Femke en ik vullen eerst het voer voor de varkens nog aan.

Zo gezegd zo gedaan en zo zitten we dan daar gezellig met zijn viertjes en wisselen we de externe harde schijven om.




We eten daar ook en voor Ria is er genoeg keuze met glutenvrij. Daarna nemen we nogmaals afscheid en wensen Ria en Wout nog een hele fijne vakantie. En wij gaan weer op huis aan.

Gewoon weer aan het werk daarna en 's-avonds på lofte. 

Donderdag 13 juni 



Vrijdag 14 juni en Femke en ik gaan boodschappen doen in Tynset.

's-Avonds is mijn puzzel af.


En het is weer mooi weer.


Zaterdag 15 juni en we willen het water en het krachtvoer bij de varkens aanvullen. Als we beneden zijn met de slang komt ons een klein varkentje tegemoet. Ontsnapt dus. Gelukkig kunnen we haar weer gauw in het veld krijgen. Daarna vult Peter het voer aan terwijl we met de slang de waterbak verder aanvullen. Dan gaat Peter zand halen en vullen we het veld weer wat aan bij de hekken terwijl we ook een extra hek wegzetten.

Extra hek en zand erbij in de buitenste punt

onder zeil

eten

graven


Geen opmerkingen:

Een reactie posten