zondag 12 mei 2024

Week 19, bezoek dokter, Hemelvaartsdag en dugnad Fjelltun

Maandag 6 mei en ik heb om 12.30 uur een afspraak bij de dokter in Tolga. Omdat Peter om 13.00 uur een afspraak heeft voor de NRF gaan we samen. Bij het achteruit rijden gaat Peter tegen de band van de tractor aan. Oeps, toch wel een grote deuk.


De dokter weet niet wat er met mij aan de hand is. Heeft geen idee waar het brandende gevoel in mijn gezicht vandaan komt en niet waarom mijn bovenbenen en bovenzijde van beide voeten zo gevoelig zijn. Als het erger wordt maar weer terug komen.

Daarna bij de bibliotheek in Tolga een nieuwe kaart gehaald en daar lekker zitten lezen terwijl ik op Peter aan het wachten was.

Het voorjaar komt eraan. We hadden tranen op bezoek.





Dinsdag 7 mei en gewoon gewerkt.

Woensdag 8 mei en Jhon en Monica zijn jarig. Beide gefeliciteerd op facebook.



Peter rijdt 's-middags naar Tynset voor een synsundersøkelse. Gewone bril bijna geen wijzigingen meer de databril heeft nieuwe glazen nodig. Gaan we binnenkoort samen voor terug.

Met 9 pakken eieren rijden we naar på lofte en drinken we gezellig koffie.

Donderdag 9 mei en het is Hemelvaartsdag. Aangezien het geen lekker weer is werken we voor VGBE en zet Peter zijn nieuwe kantoorstoel in elkaar.

Rådyr op bezoek

En de Hola is weer aan het stijgen.




Rådyr achter ons huis






Vrijdag 11 mei en Femke en ik rijden met haar auto naar Tynset om boodschappen te doen. Als we thuiskomen gaat Peter net weg om naar Tolga te gaan voor een vergadering van de RPF.

Zaterdag 11 mei en er zit een hare naast ons huis





Zondag 12 mei en we gaan naar Fjelltun om een en ander te maken, te poetsen en om het terrein weer netjes te maken.









Koffie met kake en grillpølser wordt geserveerd en dan gaan we weer op huis aan.










Sindre en Mickey hebben een muis mee naar binnen genomen en deze kwam los en ging in het mandje zitten. Ze zochten maar vonden het niet. Mandje had ik al opgepakt en muis vrijgelaten.



En dan zit het weekeinde er weer op.



1 opmerking: