zondag 23 juli 2023

Week 29, varkens naar de slacht en bultje verwijderen in Elverum.

Maandag 17 juli en nog wat foto's van de varkens in de stal.




Dinsdag 18 juli en de varkens worden opgehaald. 




Het inladen gaat gelukkig erg vlot. 

Daarna douchen en eten en dan op weg naar Elverum alwaar men een bultje zal verwijderen van mijn neus. We gaan met de auto en de reis gaat vlot. In Elverum even naar de Rusta om wat grotere zakken kattenvoer te kopen en dan naar het ziekenhuis. Eventjes wachten en dan wordt ik opgehaald. Neus wordt bekeken en men zet een lokale verdoving. Als die werkt wordt het bultje verwijderd en krijg ik wat strips op mijn neus. Over een week of zo de hechtingen laten verwijderen bij mijn eigen huisarts en zoveel mogelijk beschermen tegen de zon.


Daarna rijden we via de 3 terug en halen we in Tynset nog zakken voor de varkens op.

Woensdag 19 juli





Zaterdag 22 juli en we zetten de trampoline weer op.


Peter zet de stormankers erop.


Bij de varkentjes





Zondag 23 juli en het is alweer de laatste dag van het zomercafé.
Fjelltun heeft een spiegel gekocht van ons en die heeft men een ander kleur gegeven en opgehangen in de gang. Ook hebben ze deze maand een groot gedeelte wit geschilderd en de vloer in de zaal is gebeitst.


We sluiten de drie zondagen af met een mooie opbrengst.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten