zondag 16 juli 2023

Week 28, 2e dag zomercafé

Twee nieuwe tablets gekocht, eentje voor Peter en eentje voor mij en beide waren gebruiksklaar gemaakt en dan heeft die van mij ineens een schermprobleem.


Contacten met komplett en terugsturen is geen probleem. Ze hebben echter dezelfde niet meer dus krijg ik mijn geld terug. En dan is dezelfde wel beschikbaar bij netonnet dus bestel ik hem daar. Weekje later wordt hij geleverd.

Zondag 16 juli en het is alweer de 2e dag van het zomercafé. Maar juist vandaag ga ik onderuit bij het halen van krachtvoer voor de varkens. Het is erg glad bij de opgang van de låven en ik knikker op mijn kont die nu erg blauw aan het worden is. Ook mijn rechterhand en knie zien er niet uit. Extra pijnstiller en verder met de boel.


Ook vandaag komt er weer een deel volk en het is gezellig.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten