zondag 11 juni 2023

Week 23 met uitje husflidslaget

Maandag 5 juni en Peter moet naar Tynset om een røntgenfoto te laten maken van zijn arm. Daar zit hoogstwaarschijnlijk een vetbult. Hij zit er lang,  maar voor alle zekerheid nu een røntgenfoto.

Boom komt in bloei

Het blijkt inderdaad een vetbult te zijn en zo lang hij er geen last van heeft is de raad van de arts om hem te laten zitten.

Dinsdag 6 juni en Femke gaat met onze Isuzu naar Alvdal voor zijn 100.000 km beurt. Ze vervangen tegelijkertijd de remblokjes voor.  Op de terugweg doet ze wat boodschappen en haalt de zakken voor de varkens op. 

Woensdag 7 juni ga ik naar på lofte. We moeten nl. nog afspreken voor a.s. zaterdag. Op de heen en terugweg stoppen voor het stoplicht in Kåsa.



Donderdag 8 juni en vandaag zijn we 39 jaar getrouwd.


Laatste restje van de mest opruimen


Klaar

Vrijdag 9 juni en Peter heeft om 09.40 uur zijn eerste afspraak bij de fysio. Eindelijk.

's-Middags rijden Femke en ik naar Tynset om boodschappen te doen en zakken te halen.

Vanuit onze oprit naar links kijkend

Vanuit onze oprit naar rechts kijkend

Uitzicht vanaf terras achter ons huis 's-avonds


Zaterdag 10 juni en ik haal Elin op en samen rijden we richting Øversjødalen. Daar wacht Kari Grete al en zo rijden we met twee auto's naar Tufsingdalen. Het is een mooie dag. We kijken rond bij Tufsingdalen husflidslag en ik koop een mooie uil. 




Daarna koffie met een wafel en een praatje.



Daarna rijden we verder naar Trollkroa in Os alwaar we in de serre gaan zitten. Zo kunnen we het optreden goed volgen van de Janitsjæren uit Tolga.


We eten lekker en gaan daarna weer op huis aan. Ik wens Elin een goede reis naar New York alwaar ze haar kleindochter en achterkleindochter gaat opzoeken. Ze reist dinsdag a.s. samen met haar zoon.

Vandaag heeft Peter het veld voor de varkens gelijk getrokken.











Zondag 11 juni en het is nog steeds lekker weer.

Ik slapend op de bank.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten