zondag 15 april 2018

Week 15

9 april en Beer wil niet naar binnen.







11 april






Vrijdag 13 april hebben Peter en ik allebei een afspraak bij de dokter in Tolga. Peter is veertien dagen geleden gevallen en heeft zijn duim toen bezeerd. Gedeelte van de hand was erg opgezwollen en erg blauw,groen en geel. Nu toch maar naar de dokter toe ermee. Hij wordt doorverwezen naar Tynset om foto's te laten maken. Ikzelf moet mijn bloed laten controleren i.v.m. schildklier en wil ook mijn longen laten controleren. Na het bloedprikken rijden we door naar het ziekenhuis in Tynset zodat Peter maar ook ik foto's kunnen laten maken. Mijn longen dienen toch maar weer eens gescreend tw orden na de dubbele longontsteking van vorig jaar.
Ik ben zo aan de beurt maar Peter moet langer wachten. Nadat ook bij hem foto's zijn gemaakt hoort hij dat ze denken dat er toch een breukje zit e dat ze de foto's aan de dokter laten zien. Dan duurt en duurt het en na drie uur wachten besluiten we om verder te gaan. We zullen worden gebeld.

Als we thuis zijn wordt Peter gebeld door het ziekenhuis en hij zal maandag een telefoontje krijgen om dinsdag te komen.


zaterdag 14 april 


















Zondag 15 april







xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten