dinsdag 17 april 2018

Nieuwe auto

Nadat we begin dit jaar al in Alvdal waren geweest en een proefrit hadden gemaakt met een Isuzu pick-up zijn we op 17 maart weer naar Granrud bilverksted gereden en hebben we een nieuwe auto besteld. Niet dezelfde als waar we al mee gereden hadden maar wel met een dubbele cabine.
Onze volvo zal worden ingeruild en heeft dan ons bijna 8 jaar overal naar toe gereden en heel wat vracht getrokken.

Op dinsdag 17 april is het dan zover en kunnen we onze nieuwe auto op gaan halen. Onze volvo rijdt voor ons zijn laatste kilometers en dan wordt hij geparkeerd in Alvdal.


Binnen moeten we even wachten maar dan is het zover.







We krijgen de sleutels en Peter gaan samen met Helge Granrud even wat diesel tanken terwijl ik de factuur krijg zodat ik weet wat en naar welke rekening ik moet betalen.

Als Peter terug is neem ik ook plaats en rijden we naar Tynset. Na varkensvoer ingeladen te hebben neem ik het stuur over en rijden we naar Tolga alwaar we de dieseltank volgooien en daarna rijdt Peter verder naar huis.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten