zondag 2 juli 2017

Verhuizing speelhuisje, verjaardag en stront rijden

Op maandag 26 juni komt Jon Petter het speelhuisje ophalen. Zijn moeder Lina en zus Marit zijn met de auto gekomen en zij hebben drie van de kinderen bij. Wij doen niets met het huisje en ik hoorde van Lina dat zij er graag een wilde hebben voor de kleinkinderen.










Peter komt helpen met de tractor om het speelhuisje recht te krijgen







Daar gaat het speelhuisje op weg naar Øversjødalen



Donderdag 29 juni ben ik jarig en heb ik de leeftijd van 57 jaar bereikt.


Mooi boeket bloemen van Peter


Ik ontvang een heleboel felicitaties per facebook en per mail, en ook nog twee kaartjes per post.

We zijn die dag gewoon aan het werk en die avond beginnen we met het wegrijden van de mest.
Ondertussen belt Ria Kock nog om me te feliciteren en daarna skype ik met Nienke, Jhon en de kids.

Vrijdagavond rijden we de rest van de mest weg en dan is het weekeinde.

Zaterdagmorgen worden we wakker met een stralend zonnetje en beginnen we met de voorbereidingen voor mijn feestje.



Mickey heeft haar plekje al gevonden
Tegen tweeën komen de eerste aangereden en even later is iedereen gearriveerd. Ik wordt goed verwend en we genieten allemaal van het heerlijke weer.








Meine komt ook nog , hij is komen lopen vanuit Hodalen. Het was een mooie tocht vertelde hij.

Eli, Anne, Femke en ik gaan met Beer en Saar naar de brug toe. Ze kunnen lekker rennen en Saar gaat zelfs zwemmen.













Nadat iedereen weer op huis is aangegaan ruimen we alles op en kijken we terug op een geslaagde middag/avond.


Twee mooie zonnecellichtjes van Yvonne

Hele mooie sierradenset van Anne en Eli ( gemaakt door Anne)

Mooie plant van Nico en Ineke

Heerlijk zelfgemaakt brood van Matjo en Tino

Boek van Femke




Geen opmerkingen:

Een reactie posten