zondag 23 oktober 2016

Week 42, Norwex en verjaardagen Miranda en Tonny

Maandag besluit Mickey dat ze wel even in het kastje kan gaan zitten terwijl ik de inhoud van twee lades aan het uitzoeken ben.



In de stal zitten soms alle kuikentjes op stok, maar nu even niet.





Dinsdagavond heb ik een  Norwexdemo. Eerder dit jaar was ik bij Kari Grete geweest en had toen aangeven dat ik ook wel een demo wilde.
In totaal heb ik acht gasten: Inger, Gunnhild, Sissel, Kari Grete, Monica, Siri, Anne Maj, Femke, en Linda. Bjørg kon niet komen en zij had gevraagd om voor haar een bestelling te doen.
Er is veel gekocht en ik mocht dan ook voor bijna 1000 kr. uitzoeken. Daar heb ik een vloerwisser voor genomen met twee verschillende doeken. De ene voor droog en de andere voor nat.
Daarnaast kreeg ik een raampoleringsdoek en die had ik nou net zelf willen kopen, dis dat kwam goed uit.
Nadat iedereen koffie,thee en kake had gehad gingen ze weer op huis aan, nadat ze eerst hadden gezegd dat ze wel een Tupperwareparty willen hebben. Liefst binnenkort, want dan kunnen ze nog cadeautjes voor de Kerst kopen. Dus nu op zoek naar iemand die hier een Tupperwareparty willen komen geven.

Woensdagavond gaan we  På lofte.

Vrijdag komt Eli langs om zijn winterbanden er om te leggen. Beer is helemaal verdrietig omdat Saar er niet bij is.

Zaterdagmorgen heeft het jachtteam de laatste elg geschoten,
Wij rijden tegen elven naar Tolga om eerst even bij de bruktmarked in de Sætershallen te gaan kijken. Ik kan wat dingetjes voor Kerst kopen en twee lampjes voor in het raamkozijn. Daarna naar Tynset voor varkensvoer en wat boodschapjes voor ons zelf.
Dan weer terug naar Tolga waar Tonny en Miranda hun verjaardagen vieren. Miranda was afgelopen zondag jarig en Tonny is morgen jarig. Het is weer erg gezellig. 

Zondagmorgen gaan we naar de kerk alwaar Kevin voorgesteld wordt als konfirmant in 2017.


Na de dienst drinken we nog een kop koffie en daarna gaan we weer op huis aan.

In de middag werken we nog wat voor VGBE.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten