zaterdag 14 mei 2016

Week 19, lekkere douche en Ikea

Maandag 9 mei is het heerlijk weer en krijgen de varkens buiten een lekker douche.










Dinsdagmorgen vertrekken we met een geleende aanhangwagen, die van ons zat vol met sloopafval, richting Trondheim. Via Tolga, Tynset en Kvikne rijden we de E6 op hebben we even een stop bij Støren. Tijd voor een koffie- en plaspauze. Aangekomen in Trondheim presteren we het om verkeerd te rijden en krijgen we hulp van een aardige jongen die toevallig ook naar het St. Olavshospitaal moet. Hij stapt in en wijst ons zo mooi de goede weg naar het parkeerterrein: Mariënborg.
We eten eerst een hapje en dan is het tijd voor mijn afspraak bij Dr. Mårvik. Ik had hierom gevraagd aangezien ik nog wat vragen had n.a.v. de laatste keer dat ik bij hem was. Ik ben blij dat ik gegaan ben, want nu weet ik dat er alleen een risico voor bloedingen was bij een eventuele operatie voor een gbp. De maag was zodanig afgesloten door het maagbandje dat er een heel raar stuk maag was ontstaan boven het maagbandje. Doordat dit nu is verwijderd kan de maag langzaam weer in zijn gewone vorm komen. Dit was dus hopelijk mijn laatste bezoek aan Dr. Mårvik.
Dan is het tijd om naar Ikea te gaan. Femke heeft een en ander nodig, wij willen twee nieuwe stoelen en Eli en Anne hebben gevraagd of wij ook een en ander voor hen mee willen nemen.
We lopen op ons gemak door Ikea, drinken lekker koffie en laden een en ander in het wagentje. De rest bestellen we en dat kunnen we even later ophalen bij het magazijn. Daarna wordt alles in de auto en op de aanhanger geladen en dan kunnen we terug naar huis. Onderweg stoppen we bij Støren en halen we iets te eten en daarna rijden we weer verder zodat we tegen negenen thuis zijn.



weer thuis
Sissel en Bjørn Vidar hebben vandaag de lammetjes eten gegeven en voor Beer gezorgd. Anders hadden wij niet zo lang weg kunnen zijn, dus dat was erg fijn.

Zaterdag komt Nico weer en zo wordt het kippenhok weer wat  verder afgewerkt.








Geen opmerkingen:

Een reactie posten