zondag 28 april 2024

Week 17, longfoto's Peter en nieuwe puzzels

Maandag 22 april en we hebben controle van de brandweer. Hij heeft gekeken  naar brandblusapparaten, brandmelders, kachels etc. Hier krijgen we een rapport van thuis gestuurd.

Daarna rijden Peter en ik naar Tynset waar Peter røntgenfoto's van zijn longen moet laten maken. Hij kreeg daar afgelopen vrijdag een telefoontje van, dus lekker snel. Alles goed zo bleek uit een berichtje van de dokter later deze week.

Toen even op en neer naar Alvdal gereden om drie puzzels op te halen die ik gekocht heb.




Dan gaan we naar de apotheek en doen we boodschappen en dan weer terug naar huis.

Dinsdag 23 april en vandaag zou mijn moeder jarig zijn. Peter heeft een afspraak om 10.30 in Tolga voor de RNF. 

Woensdagavond gaan we på lofte

Donderdag 25 april

Sneeuw aan het verdwijnen

Vrijdag 26 april en Femke heeft een afspraak bij de dokter en ik bij de kapper. Wenche is ziek maar ik wordt nu geholpen door Mari-Lise.

Ook heb ik 2 puzzels opgehaald bij de Coop in Tolga.


Daarna brengen we papier etc. weg in Tynset en doen we boodschappen.

Zaterdag zijn we buiten bezig en Peter snoeit o.a. de struik bij de stal.

Voor het snoeien.

Zondag 28 april en we maken de stal goed schoon aangezien morgen de varkens opgehaald worden. Dan ligt er morgen minder vuil als ze opgehaald zijn.


Peter brengt daarna de tractor weer in orde en ik ben binnen met het huishouden bezig.

Aan het einde van de middag staat er een rådyr op het veld van Nesset.




Daarna nog een rustige avond gehad.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten