zondag 21 januari 2024

Week 3, weer koud , nieuwe cpap en legohelikopter

Maandag 15 januari en het is weer kouder. Toch weer bijna -30 dus lang ondergoed aan en goed de kachels opstoken.

Vandaag gesproken met Nienke en het gaat redelijk met haar. Ook gesproken over de problemen met de aanbouw bij hun en dat hij eigenlijk niet aan de eisen voldoet. Wordt vervolgd. Yore wil heel graag weer komen van de zomer en de andere twee misschien wel en misschien niet. Vooral voor Macèal vinden we het moeilijk aangezien het heel anders is in de zomer als in de winter. En we willen graag dat ze alledrie weer komen aankomende Kerst. Dus nu afgesproken dat Yore alleen komt deze zomer.

's-Avonds geboekt voor Yore. Hij komt 11 juli en gaat 31 juli weer terug.

Dinsdag 16 januari en mijn cpap-apparaat geeft aan dat de motor aan het einde van zijn levensduur is. Gebeld naar Elverum ziekenhuis en die gaan een nieuwe opsturen.

Woensdag 17 januari 


Leuke staartjes

Peter moet vandaag weer naar fysiotherapie in Tolga. We gaan 's-avonds niet på lofte.

Donderdag 18 januari en het blijft koud maar het zonnetje schijnt.





Vrijdag 19 januari en Femke en ik gaan naar Tynset en op de terugweg ga ik naar de kapper in Tolga. Dan naar de Coop alwaar mijn nieuwe cpap ligt te wachten om opgehaald te worden.

Nienke is op controle geweest en heeft nu een brace.

Breuk net boven de enkel





Zaterdag 20 januari en Peter en ik gaan naar Jan en Inger alwaar ik samen met Jan de boekhouding nakijk van Hola Bygdelag. Natuurlijk ook koffie en kake.

Zondag 21 januari


Vandaag de laatste hand gelegd aan de legohelikopter. Was leuk om te doen.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten