maandag 19 december 2022

Week 50 en 51 voordat de kids komen. Gløggaften, kapper, osto en nieuwe varkentjes

Maandag 12 december twee keer naar Røros heen en weer. Femke heeft een operatie aldaar en ik breng haar weg. Later in de middag haal ik haar weer op. Alles is goed gegaan en ze is niet ziek van de narcose.

Woensdag 14 december hebben Jan en ik de verantwoording van de gløggaften på loftet. Ik mag wat later komen van hem , zodoende zijn Peter en ik er om half zes. Daarna volgt de rest en hebben we een gezellige afsluiting.

Vrijdag 16 december naar de kapper.

Zondag 18 december krijgen we eindelijk bericht dat er varkentjes komen. We hebben redelijk veel er achteraan gezeten, maar dat wordt nu gelukkig beloond. We hebben de stal regelmatig moeten verwarmen aangezien het erg koud was en ook de drinkschaal was regelmatig bevroren.

Maandag 19 december en ik heb eerst een afspraak in Tynset bij osto. Ik heb schoenen en slippers gepast en deze worden nu voorzien van de zooltjes. Hopelijk worden ze opgestuurd, anders krijg ik een nieuwe afspraak.

's-Middags maken we de stal veder klaar voor de nieuwe varkens en dan zijn ze daar eindelijk. Een vrachtwagen alleen voor onze tien knorretjes.





Nu lekker eten, spelen en groeien.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten