zondag 29 mei 2022

Week 21 en Femke gaat naar Schotland

Maandag 23 mei moet Peter 's-morgens naar de tandarts aangezien er een stukje tand is afgebroken. Daarna moet ik naar Tynset om een ct scan van beide voeten te laten maken. Daarna zakken opgehaald en dan ben ik op tijd op het station in Tolga om Femke uit te zwaaien. Peter heeft haar gebracht.

Dinsdag 24 mei 

Cissa

Vandaag is ook de bestelde lego gearriveerd.



Woensdag 25 mei en onze Beer wordt vandaag alweer 8 jaar.


Peter en ik laten Beer en Cissa uit.


Donderdag 26 mei en het is Hemelvaartsdag




Zaterdagmorgen 28 mei rijden Peter en ik met de aanhangwagen nar Tynset alwaar we Nico en Ineke volgens afspraak ontmoeten. We zoeken regengoten en pijpen uit met toebehoor en alles wordt op de aanhangwagen gelegd. We kopen ook een hogedrukreiniger. Dan boodschappen doen en zakken halen. Op de terugweg even langs Hein en Daniëlle en dan naar Nico en Ineke om een ladder op te halen. Thuis alles uit- en afladen en alles op zijn plek zetten.

Die middag nog rådyr achter het huis.






Zondag 29 mei en mijn zus Astrid is jarig vandaag. Ze wordt 55 jaar.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten