zondag 24 november 2019

Kerstmarkt in Kåsa



Dit jaar was de Kerstmarkt weer in Kåsa en we zijn om 10.00 uur aanwezig om onze spulletjes weg te zetten. Eieren en fudge willen we proberen te verkopen.
Peter zit eigenlijk in het keukenteam maar omdat hij het nu rustig aan moet doen neem ik een gedeelte over.


Langzaam komen ook de andere verkopers binnen en worden de spullen uitgestald.









Ook Ylva komt om eieren te verkopen en zij schuift aan bij Femke.

Om 12.00 komen de eerste bezoekers binnen en het loopt best lekker.

In de keuken is het aanpoten om de grøt klaar te maken en heeft Lars Peder het druk met koffie schenken.

Om 13.00 worden de lichtjes van de kerstboom aangestoken en maak ik een foto van Lars Peder bij de boom.







Om 15.00 uur begint de trekking van de loterij en win ik een leuke door Colinda gemaakte kerstboom. 
Daarna ga ik verder in de keuken en begint men op te ruimen in de zaal. Om 16.00 uur gaan we naar huis en laten Femke en ik  Beer en Cissa uit en gaat Peter rusten.
Het was een hele leuke middag zo.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten