zondag 6 december 2020

Week 49

 Dinsdag 1 december

Ook een plek om te zitten. Onze Mickey.

Woensdag 2 december moet Peter røntgenfoto's laten maken in Tynset en ik ga mee. Peter zet mij af bij de Domus en zodoende kan ik wat kerstcadeautjes kopen voor Peter en Femke.

Daarna komt Peter ook naar de Domus, eten we wat, doen boodschappen en laden de zakken in voor de varkens.

's-Avonds på lofte.

Vrijdags rijden Femke en ik naar de opticien in Tynset alwaar Femke een ogentest heeft om 10.00 uur. Ik loop wat rond en als Femke klaar is doen we boodschappen etc.


Zaterdag 5 december is het Sinterklaas en ook al vieren we het niet hier, toch houden we het bij.

's-Middags komt Henriëtte langs om onze auto op te halen en een leenauto achter te laten. Zij werkt bij Tronsli in Alvdal en daar zal onze auto worden gerepareerd na de aanrijding met het rådyr. Haar vader woont hier in Kåsa en aangazien ze hier toch in Kåsa moest zijn bood ze aan om onze auto mee te nemen naar Alvdal. Super toch.

Zondag 6 december






Geen opmerkingen:

Een reactie posten