zondag 1 maart 2020

Week 8 en 9

Maandag 17 februari heeft Peter de jaarsvergadering van de AP in Tolga alwaar hij tot voorzitter wordt verkozen. Zijn eerste taak zal zijn om Tolga te vertegenwoordigen in Hamar in het weekeinde van 21 en 22 februari.

Dinsdag 18 februari





Die avond hebben we de kretsmøte van Nortura. Deze keer bij Malmplassen in Tolga.
Het is best druk en we worden weer van van alles op de hoogte gebracht.
We krijgen te eten en Peter wint daarna nog een fenalår.


Woensdag gaan Femke en ik naar de film in Tynset: Little women.

Vrijdagmiddag luisteren we naar Drie uurkes vooraf.

Zoek de katten.


Zaterdags gaan Femke en ik naar Tynset en daar koopt Femke een nieuwe bril.
Ik pas ook een montuur en krijg alvast de prijs mee.


Na thuiskomst kijken Peter en ik nog naar de optocht in Tullepetaonestad.

Zondags heeft Peter een aantal vergaderingen en zodoende rijden Femke en ik met haar auto naar Linda om haar verjaardag te vieren. Een half uurtje later komt Peter ook en zijn we weer compleet.
Colinda,Matjo en Tino zijn er ook. Nico en Ineke komen ook, zo ook Tonny,Miranda en Ylva.
Het is gezellig en we praten weer bij.
Femke rijdt wat eerder naar huis en zorgt voor de kippen en de varkens.
Peter en ik eten nog mee en rijden daarna ook naar huis.

Dinsdagmiddag 25 februari komen Hein en Daniëlle op bezoek tesamen met Neef Peter met vrouw en twee kinderen.

Die avond hebben we de jaarsvergadering van Hola Bygdelag in het samfunnshus.
Bij de loterij hebben we prijs en hebben we weer servetten en kaarsjes.

Woensdagmorgen is het koud.



Die avond gaan we niet på lofte.

Donderdag rijden Peter en ik naar Tynset en dan bestel ik mijn nieuwe bril zoals eerder al uitgezocht met Femke. We drinken koffie bij de Domus, doen wat boodschappen en dan weer naar huis.

Vrijdagmorgen gaan Femke en ik boodschappen doen in Tynset.

's-Middags ga ik met Peter met de sneeuwscooter naar boven.

De sneeuwscooterschool




















Zondag 1 maart hebben we de jaarsvergadering van Fjelltun.
Het is niet druk en we zijn zo klaar. De verschillende evenementen worden besproken en we weten nu wie wat moet doen met Pasen.

's-Middags rijden Peter en ik naar Tolga om de verjaardag van Ylva te vieren, zestien jaar al weer nu .( 27 februari jarig geweest)
We praten weer gezellig bij met Tonny en Miranda, Nico en Ineke en Linda en Andre.
Na het eten rijden we weer naar huis, verzorgen de beesten en hebben nog een rustige avond.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten