zondag 22 maart 2020

Week 12

Maandag 16 maart rijden Femke en ik naar Tynset alwaar we onze boodscahappen doen en de zakken voor de varkens ophalen.

Bijna weer thuis.
Peter wacht ons al op.
Na het uitladen gaan we de honden uitlaten, kippen en varkens verzorgen en dan eten we zelf.

Later die dag lopen Peter en ik samen met Beer nog even een eindje. 

Veel sneeuw dus.

Onze Beer
Dinsdag de 17e bak ik zoete broodjes.


Woensdag 18 maart wordt er besloten dat ook på lofte op slot gaat. Voorlopig dus geen gezamenlijk koffiedrinken. Heel erg jammer maar begrijpelijk.

Donderdagmorgen 19 maart Beer uitlaten.





Bijna sneeuwvrij
Vandaag breng ik ook de Paasversiering in huis. Altijd leuk om te doen.







In het begin van de middag komt Strand Unikorn twee zakken met krachtvoer voor de varkens afleveren.











Vrijdagmorgen vroeg zie ik twee vossen vanuit het raam. Eerst de ene en daarna de andere.







Later die dag rijden Femke en ik naar Tynset en op de terugweg nemen we bij de Coop in Tolga een ijsje.


Zaterdag 21 maart is het lekker weer en drinken we buiten koffie.

Cissa

Beer


Geen opmerkingen:

Een reactie posten