vrijdag 8 februari 2019

Zere voet

Ik heb als sinds december lsat van mijn linker voet. Er zit ook uitslag op en soms kan ik er niet op steunen.
Dus daarom op 10 januari naar de dokter geweest in Tolga. Hij weet niet wat het is en ik moet eerst aan de paracetamol en de ibux. Als het niet beter wordt dan moet ik terugkomen.

Aangezien de medicijnen helpen stop ik ermee maar dan komt de pijn weer terug dus dan maar weer een afspraak gemaakt en zodoende ben ik dinsdag 22 januari weer bij de dokter.
Ik moet verder gaan met de medicijnen en krijg een afspraak om røntgenfoto's te laten maken in Tynset.

Dinsdag 5 februari kan ik dan eindelijk foto's laten maken en vrijdag 8 februari heb ik daarover een telefonische afspraak met de dokter.
Er is wel een haarscheurtje te zien en wat kalkafzetting maar die kunnen niet de pijn veroorzaken en ook  niet de uitslag. Hij gaat nu verder zoeken en belt mij volgende week terug. Wordt vervolgd dus.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten