zondag 2 april 2017

Verjaardag Femke en afscheidsbijeenkomst van Colinda

Zaterdag 1 april is het alweer 29 jaar geleden dat Femke geboren is en voor het eerst in een aantal jaren is ze op haar verjaardag hier in Noorwegen.

Peter en ik gaan die middag op visite bij haar en zo ook Eli en Anne, Nico en Ineke met Maan en Ylva. Saar is er ook bij en die mag lekker spelen met Beer.
We hebben een rustige middag en Femke serveert zelfgemaakte appeltaart en cheesecake.
Tegen zessen zijn we weer thuis en ben ik toch weer wel erg moe.

Daarna belt Nienke en praten we weer even lekker bij terwijl Yore en Carney telkens iets willen laten zien.



Zondag 2 april rijden we tegen half drie naar Tolga alwaar Colinda bij Atelier Hvitsommerfugl haar afscheidsbijeenkomst heeft. Eli en Anne zijn er ook alsmede Aleida en Joel. Tino is er ook terwijl Loreena lekker met school in Londen is.
Colinda gaat 11 april terug naar Nederland en we zullen haar missen. We wensen haar heel veel geluk en succes en hopen haar zeker nog terug te zien.
We mogen allemaal een lijst uitzoeken met een mandela of een foto erin en ze heeft ook nog meer boeken bij zich.

Tino en Colinda

Colinda en ik

Anne, Colinda en Aleida

gezellig bij elkaar bij Atelier Hvittsimmerfugl

Tino, ik, Peter en Eli


Peter, Colinda en Eli

Na de koffie/thee met taart nemen we afscheid en zo rijden we tegen half zes weer naar Kåsa toe.

Aleida had nog een hele grote bos met tulpen voor mij bij en daar ben ik erg blij mee.
Ze pronken nu op de tafel hier in de kamer.

Femke is vandaag naar Marjan in Oppdal gereden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten