zondag 12 maart 2017

Vrijdag 10 maart en het weekeinde erop

Vrijdagmorgen gaan we weer aan het werk en eigenlijk gaat dat best redelijk. Femke heeft de administratie bijgehouden en ik hoef eerst alleen een aantal mails te bekijken en weg te gooien. Daarna wat bankdingetjes doen en wat tekenen.

Die avond nemen we wat soep met een broodje en daarna voel ,ik me steeds beroerder. Ik heb het erg koud en krijg zelfs een dikke deken om me heen.
Als we naar bed gaan heb ik koorts, 40,4 en wordt ik diverse keren helemaal nat van het zweet wakker.

Zaterdag heeft Peter beloofd om samen met Jan lootjes te gaan verkopen voor de Påskebasar en hij gaat tegen 10.00 uur weg terwijl ik afwisselend in de stoel lig en in mijn bed. Ik probeer wat te eten en te drinken en maar wil het liefst gewoon liggen. Ik moet hoesten en voel me echt niet lekker.
Ook die zondag is er geen verbetering en is de koorts tussen de 39,5 en de 40,4.
Mijn uitje naar het sykehjem is Tolga heb ik afgezegd en ik slaap het grootste gedeelte van de dag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten